sreda, 22. junij 2016

Busy > Boring

Kursšlus 2016




V soboto so se tedni sestankov, dogovarjanj, idej, načrtovanj, obetov in pričakovanj strnili v dogodek, na katerem smo vsi vpleteni pozabili na stres, nesporazume in dvome, ki so bili prej prisotni, ter končno občutili zadoščenje ter ponos, ki ga je prineslo zavedanje, da nam je parim študentom brez pravih izkušenj uspelo izpeljati dogodek, ki je terjal ogromno usklajenosti, iznajdljivosti ter medsebojnega sodelovanja.




Letos prvič tudi uradno sodelujem v študentskem klubu naših občin kot članica upravnega odbora in Kursšlus festival je vrhunec dogajanja v šolskem letu. Letos smo v naš kraj na letno gledališče pripeljali Big Foot Mamo, en dan prej pa smo organizirali nastop Perice Jerković z monokomedijo "Zgodovina Selfie Butla". 

Kljub temu, da sta zaradi naštetih stvari polek ostalih vsakodnevnih obveznosti zadnja tedna bila najbolj hektična v mojem življenju, se je splačalo. Občutek, ki ti ga prinese dosežena stvar, stvar za katero so vsi dvomili, da jo bomo zmožni sami uspešno izpeljat, je vreden vsakega živca.




Da je bil vikend pa še bolj nevsakdanji, pa sta me z obiskom počastila bivša sostanovalca, s katerima sem bivala v beach housu lani v Južni Karolini, ko sem poletje preživela v ZDA. Iz Bratislave je prišel Stefan, iz Zagreba pa Phil. Smešno je, kako je po tridesetih minutah bilo spet vse, kot da se nikoli nismo ločili. Dokaz, da smo se v tistem poletju povezali v takšni meri, da bodo ti ljudje zame vedno druga družina.

Ne bi zgubljala preveč besed o omenjenih treh dneh, saj sem večino časa snemala in dogajanje vključila v VLOG.


Vglavnem, vsekakor vikend, ki mi bo ostal v spominu in resnično upam, da se nam obeta še veliko podobnih.

Adrijana

Related Articles

0 komentarji:

Objavite komentar