torek, 13. september 2016

Mini Drugstore Haul


V drogerijah bi lahko preživela ure in ure - ne toliko zaradi makeupa kot zaradi tuš gelov, šamponov, kopeli, meglic ... Če bi kdaj štela koliko stekleničk odprem in povoham, bi verjetno prišla do banalne številke.

Tole je včerajšnji nakup, zaradi katerega sem komaj čakala, da pridem domov, se stuširam, vse preizkusim in grem dišeča v posteljo. 😌

1. Elvital šampon za lase z glino (masten narastek in suhe konice)
 
Nenehno sem v iskanju popolnega šampona za lase in ker ga zaenkrat še nisem našla, vsakič kupim drugega. Šamponi, ki jih kupiš pri nas v drogeriji so tako ali tako vsi preveč agresivni, saj jih 99% vsebuje sodium laureth sulfate, agresiven čistilec, ki ga med drugim uporabljajo tudi v avtopralnicah, kar je dovolj zgovoren podatek. Ko sem lase še barvala, so mi taki šamponi preveč izsušili lase, zato sem se posluževala striktno frizerskih - predvsem Joico - ki pa so precej dragi in dostopni zgolj prek (britanskih) spletnih trgovin, kar pomeni dodatni čas za dostavo paketa itd., tako, da upam, da eventuelno najdem kakšnega, ki se ga da kupiti v naših drogerijah. P.S. Noro diši :)

2. Nivea creme soft gel za prhanje
 
Vedno so mi bili pri srcu klasični vonji tuš gelov, tisti, ki nimajo nekega posebnega vonja ampak zgolj "vonj po čistem" in eden mojih najljubših vonjev ever je zgoraj omenjen tuš gel od Niveje, ki je zopet prišel na vrsto, saj med njimi malo alterniram, da se jih ne naveličam.

3. Biobaza gel za čiščenje obraza (s kamilico in cinkom; za občutljivo kožo)
 
Če sem pri šamponu za lase malo ignorantna glede sestavin, pri izdelkih za nego obraza nisem. Večna misija nemogoče je tako najt nežen ampak vseeno učinkovit gel za umivanje obraza, ki ne vsebuje agresivnih čistilcev. Dolgo sem uporabljala Essence kumarični gel, ki je bil super in poceni, ampak zadnje čase ga je vedno težje dobiti in sklepam da bo počasi šel iz prodaje, tako da že iščem nadomestek. Zgoraj omenjen gel se je izkazal morda za še boljšega, saj res super očisti kožo, vključno z ličili, se lepo razporedi, tako da ga porabiš zelo malo, vsebuje naravne sestavine, ima nevtralen vonj, priročno embalažo ter ne vsebuje parabenov, mineralnih olj, barvil ali parfuma, stane pa manj kot pet evrov. Prvi vtis torej odličen.

4. Biobaza body&hair gel za tuširanje z eteričnim oljem rožmarina in izvlečki verbene
 
Tole zadevo sem si kupila z namenom, da jo bom uporabljala kot gel za kopel, saj medtem ko mi pri tuš gelih dišijo klasični Nivea/Dove vonji, pri kopeli iščem takšne, ki vsebujejo eterična olja raznih zelišč, da v bistvu vzporedno delujejo kot aromaterapija in tale gel ima res nor vonj, prvo sekundo ko sem ga povonjala, sem vedela, da išem točno to, ker res spominja na tiste klasične wellness vonje.

5. Meglica za lahko noč 🌜sivka in akacija
Najboljše za na konec. 💜
 "Združuje eterična olja sproščujoče in očiščevalne sivke, mandarine in ravensare, ki delujejo proti napetosti in pripomorejo k boljšemu spancu."

Tole sem imela nagledano že od spomladi in ker sem videla da je trenutno znižan, ker ga umikajo iz prodaje, sem ga končno vzela. Meglico pred spanjem razpršiš po posteljnini, predvsem blazinah in to je to. Podobne zadeve ima L'occitane, stanejo med 20 in 30 evrov, tale je trenutno znižana na 15€, diši pa božansko.

Adrijana

Related Articles

0 komentarji:

Objavite komentar