sreda, 11. maj 2016

Places to go: Stari grad Celje




Navajeni smo, da v planiranje letnega dopusta vlagamo ogromno časa, energije in navsezadnje denarja, da se ob tem ne zavedamo, koliko lepega bi lahko videli že v vmesnem času s praktično nič vloženega časa in sredstev.

Tudi sama sem vedno bila mišljenja, da je za kakršenkoli izlet potrebna precejšnja mera planiranja in organizacije, v zadnjem času pa vedno bolj vidim, da temu sploh ni tako - najboljše stvari se vedno zgodijo spontano. 

Ob tem je vredno omeniti, da je že samo v Sloveniji toliko različnih ogleda vrednih destinacij, pri čemer lahko izkoristimo prednost naše majhnosti - dejstvo, da smo lahko na kateremkoli koncu naše države v parih urah, ne glede na začetno pozicijo. :)

Prvi primer, ki bi ga rada izpostavila, je torej Stari Grad Celje. Od omenjenega nisem pričakovala kaj dosti, mogoče zato, ker sem od ljubljanskega pričakovala preveč, ampak se je izkazal za eno najlepših točk, kar sem jih obiskala. Dobro, da mi nihče ni štel kolikokrat sem izdahnila občudojoči 'vau', ne glede na to, v katero smer sem se obrnila.

 

Nahaja se ob jugovzhodnem robu Celja in je v svojem času predstavljal največjo utrdbo na slovenskem ozemlju. Vstopnina je 4€/ osebo (Celjani polovična:), ki pa vključuje 1€ bonusa sa kavarno Veronika, ki se nahaja na samem gradu.

 


Odpira se ob 9. uri, zapira ob 20., čez poletje, torej od junija do avgusta pa bo odpiralni čas podaljšan do 21. ure.

Če rabi kdo še dodaten razlog, da zavije tja - 17.6. se bo tam odvil koncert Dubioze. :) 

 
 

Resnično upam, da bom koga nagovorila k obisku, saj bi sama šla še neštetokrat. Preprosto naslednjič ko se boste s kom dogovarjali za kavo, si vzamite urco več in idite na kavo v malo drugačno okolje. :)

 
 


Tudi pri meni je bil obisk povsem 'usput', saj sem se vračala iz dela v Ljubljani, pa sva se s fantom dve uri pred zaprtjem odločila, da ga greva pogledat, na koncu sva pa bila tam do zadnje minute odprtja, z izkupičkom malega morja čudovitih slik, prelepih trenutkov in nepozabnih spominov.

 

Adrijana

Related Articles

0 komentarji:

Objavite komentar